torsdag 5 maj 2011

petite moi

jag önskar jag hade en aning om vad jag sysslar med stundtals,
men jag tror jag överlåter åt andras ögon att tro vad som är sant.

situation promenad med vagn;

1. mamma till 2, tantig och tråkig.

2. kör omkring med 2 barn och låtsas men är egentligen
bara en barngalen kompis.

3. mamma till 2? och så ung och fräsch? a breath of fresh air! MILF!!

4. vad är det med henne? har hon inte arbetat bort den där degmagen än? sminka dig ute bland folk snälla!

5. hjälp! hon har kidnappat 2 rara barn, ring polisen!

och så situation uteliv;

1. va? har hon barn? jävla alkoholisthagga! stackars ungar!

2. har hon barn? coolt! och tar sig ändå tid för sig själv och vännerna,
hoppas jag blir likadan!

3. vad är det där för härlig sockertopp med en röst som sammet?

4. vem sa du?

5. är inte du lite för gammal för det här stället?

lägg era röstsedlar i små kuvert och skicka dom till någon som orkar bry sig!
(vore ibland intressant att höra era åsikter men jag överlever nog utan).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar