tisdag 17 juni 2014

Well

Hej hello. Har liksom börjat prata med mig själv lite... Sedan 2 dagar utslagen med feber men nu bättre med lite flåsande täppta bihålor.

Fasiken så skört det är! Kattunge som dimper i tunnan och klöser efter kanter så är det. Allt står upp över knoppen men jag vetefan om jag orkar gå in i "roll" igen än. Jag avvaktar. Och ingen undrar för jag är ensam. Ptjaa så ensam man kan bli med tre dun 2 kattor och några alteregon.

Satt precis och undrade om fler har skivor i hatten, som jag? Gamla vinylskivor med ett djupt hack som gör att samma bit av vers och refräng spelas på repeat? Oftast följer för mig dessa låtar natten och bakgrundsmusiken till den film som spelats för drömmen... klagosångerna gnider mina leder till dystra påminnelser och glada bitar får mig att kasta alla fängsel! Nåja, det verkar bli lite lättare/ svårare pga sången.

*paus*

(Min junkeekatt slickade som besatt på en plastpåse, hon gör alltid det, vart hittar hon dom?)

Var var jag? Jo skitsamma det var allt om themesongsen a la McBeal.

Jag pratar med mig/dig/dem pga att trycket ökar inombords av att vara hemma mycket och ventilen behöver pysa.

Nu är det natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar