torsdag 20 mars 2014

&

Fönstrets glas skallrar av blåsten, M läser högt för katten och J tränar röstens olika lägen. B snorklar knoddar och gnekar och själv göttar jag mig över kindtandens kvarglömda kakbit. Det är torsdag och utav dagens 142 måsten lyckas jag uppfylla steg 1 av behovens trappa. Har jag äntligen lärt mig att inte få magknip av stress och svettas som en gris utav scheman? Nä jag sitter ju fortfarande här, och tänker på dessa 142 måsten, tänker att dem nog löser sig själva, om jag bara tänker på dem tillräckligt länge. Magsåren genererar vinst?

Dagens TJOFLÖJT: Barnbidrag, hårfärgen ordnad och barnen leker bra tillsammans.

Dagens blä: 142 saker som jag vill lyfta av mina axlar och slänga runt halsen på O. Men jag är kontrollfreak så jag måste se till att bekymren är korrekta innan jag lastar över dem. Ett sånt där moment...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar