tisdag 23 november 2010

så mycket bubblande HEMLISAR

jag tänker vara så tidig med klappar i att folk tror jag blitt knäpp.
allt ska vara klartt å betatt på fredag... så!

det kommer vara rätt så kul i år,
inget märkvärdigt sådär men lite annorlunda kan man säga :-)
mer kan jag ju inte säga...

vet ni BTW hur hemligt väldigt mycket är just nu?
som någon slags motreaktion till detta vill jag avslöja onödigt mycket,
ja ungefär så som diverse bloggare brukar göra.

1. jag har inte rakat benen sen jag minns inte när.
ja, jag är ju inte direkt någon som är nazislät för jämnan iofs men nu är det lurviga ben minsann!

2. jag blev påhoppad av en högst mentalt instabil kvinna (läs finsk schizofren galning!) och tog illa vid mig. hon trodde inte mina barn skulle bli normala såsom jag "höll dom i nackskinnet" (jag lyfte jepson i overallen för att rätta till honom i vagnen). tänk vad oförlåtligt mycket jag hade kunnat säga tillbaka, men vad skulle det tjänat till liksom? ändå grämde jag mig i efterhand. fy! så osäker får man bara inte vara.

3. jag har typ inte gjort nåt med kidsen på en vecka. nä, typ ingenting. och jag skäms knappt ens.

4. jag har startat en anger-managementkurs med mig själv, så alla som vill eller behöver haka på hör av er! jag är inte en rytande ragata jämt men mitt humör har alltid varit lite svajigt åt alla håll och nu börjar jag ta saker med en klackspark för att se var jag hamnar... än sålänge så drunknar jag i klädhögarna men jag njuter mer.

dagens drop: ooo, å så en till hemlis! :-) men det är ju hemligt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar