måndag 13 september 2010

den berömda väggen

en morgon av stress, sura miner, läckande blöjor, torra mackor, dålig fantasi, ångest, nagelfixering, barnskrik, nagefixering, barnskrik, tröstande, tv-underhållning, dåligt samvete, ångest SMACK! in i väggen

en dag av dålig fantasi, tv-underhållning, halvhjärtad lek, ångest, kärlek, smärta, mer tv, tvätt, barnskrik, tvätt, barnskrik, dåligt samvete, ångest SMACK! in i väggen

en kväll av ensamhet, trötthet, smärta, dålig fantasi, tv-underhållning, tvätt, halvhjärtad lek, skitsnack, dåligt samvete, trötthet, ensamhet, ångest SMACK! in i väggen

man behöver inte jobba för att gå in i väggen men behöver gå in i väggen för att börja jobba med saker och ting..

godnatt!

dagens ps. hur mycket man än stänger av tv:n, leker med m och jollrar med j så går det inte att göra det utan hjärta, och mitt hjärta är på villovägar. en bit i malmö, 2 i mitt hem och en bit krossad.

1 kommentar:

  1. Fina du." Man behöver inte jobba för att gå in i väggen men behöver gå in i väggen för att börja jobba med saker och ting", det var jättefint, tyckte jag! Och ibland måste man jobba så att man kan slå sönder väggen eller öppna nya dörrar(Som för mig) eller bara hitta nyckeln till den dörr som redan finns. . :) P.s Jag finns inte så långt borta love. Och fortsätt skriv , det är ju skitbra både att läsa och för dig!!!

    Kram

    SvaraRadera